I like big buts....lalala

Sitter här och klurar på hur jag ska få tillbaka min normalvikt, vad är min normalvikt? Uscha jag har så dålig karaktär och choklad är ju sååå gott :p Jag är nöjd med att gå ner som jag vägde innan jag blev gravid men det är inte det lättaste när man inte har någon självdiciplin och har en liten terrorist som vaknar så fort jag ska göra nåt, typ äta, duscha, blogga... hur som helst så ska det gå!
Nån som har nåt tips? Nån som vill hänga med på promenader?
Jag tror att jag ska börja ta kvällspromenader själv utan Saga, få lite egen tid samtidigt som jag motionerar...
Gymkort har ja inte råd med + att jag skulle kanske utnyttja det en månad sen så skulle pengarna bara försvinna medans jag gymstrejkar och äter choklad :/

Nu ska jag försöka sova och hoppas på att Saga sover ett par timmar till innan hon ska amma...

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mitt bästa tips är LCHF: www.kostdoktorn.se

2009-12-18 @ 09:56:05
URL: http://www.kendoka.se
Postat av: Anonym

Todeluuu:*



Hur mår du i snöovädret eller vad man ska säga?:D

2009-12-18 @ 12:29:22
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Kusin Sofia!

Den där karaktären är det brist på hos johanssons, medan kärlek för choklad känns givet!

2009-12-18 @ 19:21:20
Postat av: malou.

hej: stora rumpor gillar alla, bara dom är vältränade.så kolla på ankas buts övningar. de kan du göra hemma.

men vill du förlora vikt så får du göra som man gör med bankkontot. sätter man inte in något, så finns där heller inget. grymt men sant.

jag vill dock säga att regelbundna små måltider är den bästa lösningen och att ge sig tid, flera månader eller mer.Sen spelar "metoden" ingen roll. ät blandat, lite av varje. och den stimulerande chokladen kan du pröva med den mörka, ty den nöjer man sig oftast med en bit.... men kanske det är den du äter,,,är det så försök att minska på smaskandet på denna afrodisiaka...dessutom är det bra för hjärnan, så det är ju bra...men träna rumpan så blir du själv nöjd och då kan du gå stolt och puta ut med bakdelen...i like big buts..well trained...o inte bara jag... o alla av motsatta könet gillar samma sak. en smal el tjock tjej med platt rumpa ärväl inget att sträva efter.. fråga en som vet!!!!!!!kram.

2009-12-18 @ 19:50:17
Postat av: Natalie - It's all about attitude

du e skitfin som du är tycker jag! :D

och asjävlasöt bebis, typ ge mig xD!



söt blogg btw!

2009-12-19 @ 02:43:23
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0