Lite av varje!

Dagen började jättemysigt med mina favoritmammor, vi åt julmat och skvallrade som vanligt! Hanna hade så mysigt och julfint i sitt hem! Och Bella eller rättare sagt Tilde hade köpt julklapp till alla sina bebiskompisar :) fina halsband med deras första bokstäver i namnet...

När jag kom hem var jag suuuupertrött och lite ur balans och saknade Ronja (fortfarande borta) något enormt! Simon är underbar som vanligt och lät mig vila en stund. Sedan när jag vaknade var Saga hungrig och jag gav henne mat (helt problemfritt denna gång). Jag tror att jag kanske ger henne mat för ofta för ibland blir hon så arg på mina boobs :) Efter myset med Saga så fick jag mig ett gott skratt då Simon hade bestämt sig för att bejaka sin kvinnliga sida :) Bilderna längst ner i inlägget säger allt!

Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Helene

Trist me kissen...hoppas ni hittar henne!



O du...Simon verkar duktig på de där, han kanske kan tjäna pengar på detta!!! Hahaha!!!



Puss o kram på dej!!

2009-12-10 @ 22:54:09
Postat av: malou

hej på dig sötis:men vad snygg simon är och posera kan han också.men tipsa honom om att kolla in anna ankas julkalender från hollywood.hon har kanske ett o annat tricks som simon i sina tolkningar av oss tjejer,kan använda.hon är too much.

men simons stil gillar jag.snygg body.härlig färg.

men var är frk.ronja?? kanske på friar-äventyr???

pussa saga o ha det bra.

2009-12-11 @ 17:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0