Nöff Nöff!

Nu har jag tagit nöff nöff-sprutan och än så länge har jag inte tappat talförmågan eller börjat gå baklänges :) men vi får väl se hur kvällen och natten blir?! Jag hoppas inte att jag mår dåligt av den under natten för jag tycker att det är sååå mysigt att amma Saga när det är natt. Då är det bara adventsstjärnan som lyser och hon nästan äter i sömnen samtidigt som hon kliar med sina små fingrar på min rygg...

Nu är det snart fredagsmyyys i soffan med mina älsklingar och Idol! Myyyys
Vem tror ni vinner? Jag tror och hoppas på Erik, kalla mig tråkig men han är ju grym! Calle är också bra men han vill man mest bara krama :)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: malou.

nöff nöff: hoppas att du haft en mysig natt, men ont i stick-armen får du nog räkna med. håll oss info.jag ska gå på torsdag, men är något osäker.ty baklänges kan jag inte gå.så det gäller att välja mellan pest o kolera.men tag tager kolera ....det går visst att bota enl ngn profesor.

ja, du erik vann enl nyheterna. bra att du blev nöjd.o kalle är ju för kram-go,men han blir nog en star också. jäkla bra utstrålning.

2009-12-12 @ 11:03:37
Postat av: malou.

nöff nöff min skatt: har du bökat klart nu+ hoppas att du mår ok.

gå in på din e mail får du en julhälsning från mig.jag hoppas att du kunde se showen från osl för fredspristagaren b obama. jag tyckte den var fantastico....will smith med fru. vilket sött o gulligt par. de tänkte kämpa på sitt äktenskap. verkligen fina förebilder för unga idag, som hanterar människor o älskade enl. slit o släng metoden.respect. säger jag bara. puss puss på lördagskvällen.nu ska det dansbandas.leve dansen o spelglädjen.

o ERIK vann ju som du ville. men kalle är bra också.kram.

2009-12-12 @ 19:46:31
Postat av: malou.

plingeling plingeling- hudiksvalls bandet blender kom med i finalen i dansbandsksmpen näst vecka****

det är som jag säger frida-allt gott kommer från glada HUDIK.

heja hudiksvall. o du är en del av det. jag säger ingenting. plingeling.

2009-12-12 @ 21:35:10
Postat av: malou.

nöff-nöff: var är du? ge ett livstecken min från dig o din kulting....

2009-12-14 @ 18:25:54
Postat av: malou.

halloj:har nu sett hela familjen på världens sötaste julhälsning.jag önskar er alla tre en mysig helg.julen ska bli vit.och vad drömmer vi om?? om kärlek, vänskap, omsorg o vänlighet. och så lite hälsa så klart.puss i juletider till er 3 i linköping.

2009-12-15 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0