Till mina syskonbarn Liam och Noa!

Eftersom Liam och Noa bor i LA så får de inte se mkt snö och de älskar verkligen snön i Sverige! Därför lovade jag att lägga upp ett par bilder så dem får se vår fantastiska vinter detta år!
Saknar er så jag vet inte vart jag ska ta vägen!



Promenadvägen jag och Saga brukar gå...






Ett träd...





Snögubbe... (måste erkänna att det inte är min bild) men jag måste ju ge barnen en bild på en snögubbe!




Älskar er!

Ett mer...

Hälsa alla där borta (utom Anna Anka) :p










Kommentarer
Postat av: malou.

vilka fina bilder till dina syskonbarn i la.

skönt att slippa "de avföringar" som kommer från kina över till LA o lägger sig som smog över stan, allt enl anka i julkalenderns lucka en dag.Häpp!

idag är det vår längsta dag,och imorgon börjar ljuset ta över...var dag blir nu lite längre o snart är det vår.

men just nu ska du o saga o simon med familj o vänner bara NJUTA av vår fina vinter i denna juletid.kram.

2009-12-21 @ 16:35:54
Postat av: Börje

Hej hela familjen. Här är det lite snö men 20 gr. kallt. Ser att ni har fullt upp. I morgon skall vi åka till Sollefteå och ev. julshoppa lite. Vi får höras mera innan julafton. Pussa på de dina och hälsa alla vi känner. Julkramar från familjen Olofsson i Näsåker.

2009-12-21 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0