Hinner inte med!

Nu har det varit mycket i huvudet de senaste dagarna! Saga fick feber och vi var tvugna att åka till doktorn, det var dock ingen fara! Sen ringde en god vän och var ledsen så hon har bott hos oss nu i 2 dagar :) Det har varit jättemysigt tycker så mkt om min vän och vill att hon ska må bra! Idag var vi på CityGross och storhandlade... jag är helt snurrig i huvudet efter allt!

Det känns som att mina tankar inte hänger med i tiden... jag blir liksom frånvarande vissa stunder under dagen. Jag kanske verkar nonchalant men jag är bara i min egen bubbla och yrar! det är lite obehagligt faktiskt när man tappar kontrollen över dagens aktiviteter... det känns som att man har glömt nåt hela tiden!

Nu ska jag varva ner i soffan med mina älsklingar!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: malou.

du kommer att hinna med allt... i soffan har du det som betyder mests för dig.fyll ditt liv med det.att fylla med annat först när du är trött ,så finnes inget kvar för det som är viktigast.så mitt råd är foka på det mest värdefulla i soffan,nära o bra plats för dig. allt annnat får tod o plats i ditt liv när du först tager den tid du behöver för de dina.tids nog kan du känna koll o kontroll på annat o-nödigt, som vi i denna del av världen tyckes prioritera. som egentligen inte är alls så viktigt vid närmare eftertanke, säger din kloka gumma...pga av vad jag lärt mig under åren.nu något svårt att applicera på barn o man, too late,,men jag tror ändå på det mitt hjärta ssäger till mig o jag till dig.soo stay calm o alive, du fungerar ..... BRA .alltså mys i soffan med dina hjärtegull,,,,

2009-12-06 @ 20:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0