Julskinka á la Lisa!

Idag åt vi världens godaste julskinke mackor som Lisa bjöd på! Som alltid är det jättemysigt att träffa alla goa mammor med bebisar...

Nu är jag dock hungrig igen och min telefon är trasig så detta blir ett ganska kort inlägg utan bilder :(

Hoppas ni inte slutar läsa min blogg för det!?

Kanske ska börja bjuda på lite mer smaskigheter så det blir intressantare att läsa men jag vet fortfarande inte var man ska dra gränsen för det som är för personligt?

Jag lovar iallafall att förklara närmre om tiden då min mamma var sjuk fram tills hon gick bort. Det är mycket känslor som jag fortfarande inte bearbetat och det kanske bara är bra att skriva om det då! jag tänker också fixa en länk till hennes blogg som hon hade under sin sjukdomstid. Då kan ni som vill kan följa hennes tankar och fajt mot cancern som tyvärr blev för mäktig...

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Ulla

Självklart att vi läser Din blogg. Kommer att följa den lika intensivt som jag följde min favvosvägerskas. När jag läser den så kommer tårarna fortfarande. Jag tror som Du att Sagas gulliga mormor finns med hela tiden och håller ett vakande öga över Er. Hon skulle aldrig släppa Er.

Känns så bra att veta/höra att Du mår bra och har en lycklig liten familj. Pussa på Saga från mig. Pussimussi från Ulla

2009-11-19 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0