Kreativitet på hög nivå!

Nu är kl 23.50 och Saga sover... kors i taket! Hon brukar inte somna förän vid halv ett! Kanske att hon håller på att rätta till dygnet! Vi har i allafall formats efter hennes rutiner och kan inte somna än och det resulterar i en del nattliga aktiviteter... hehe det där lät ju bra! De nattliga aktiviteter ni tänker på nu händer inte så ofta dock :)
Jag menar skapande av tavlor, tovning, bloggande....


Simon jobbar med sin oljemålning som ska upp i sovrummet!



Lägger upp bilder på det färdiga verket senare!



Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Lisa

Men lillsnuttis då!

Hon o Lily tog nog efter varadndra lite för igår var Lilysson vaken till 21! :/ kors i taket men jag klarade av att vara vaken så länge iaf :D

2009-12-01 @ 09:19:31
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: Kusin Caroline

Hej Kusin Vitamin! Vad roligt att få följa er vardag i din blogg. Hon är så söt lilla Saga! Tilda växer så det knakar och jag märker verkligen hur fort tiden går nu när jag börjat jobba igen. Njut av varenda sekund, krama och pussa på henne så ofta du bara kan!! Fast det tror jag nog att du gör redan! :) Kram kram!

2009-12-01 @ 20:25:47
Postat av: malou.

vilket konstverk simon tillverkar eller kreerar heter det väl om konst.han kan han...förutom saga även en tavla..

vill gärna se det färdiga verket .kram.malou

2009-12-03 @ 19:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0