Mammaträffen!

Vi hade en supertrevlig dag hos Maja där det bjöds på god mat, trevligt sällskap och fyra tokiga bebisar :)
Dagen inehöll också en massa bebisprat, skvaller och en del oanade talanger spelade gitarr :)
Vi fick också se att Vilma 3 mån kunde gå! Med lite balanshjälp men ändå! Jag har ett filmklipp som bevis :P
Jag vet inte hur man laddar upp filklipp på bloggen men jag ska fixa det senare. Jag bjuder på lite bilder så länge!


Fina Sanna och Stina!





Sötnosen Vilma! (och en ammande Sanna i bakgrunden :))




Min vackraste älskade Saga!




Fina Stina igen :)




Tokiga Maja







Sådan mor, sådan dotter...




Mamma Mia!




Ännu en toksöt talang.... (Stina)






Saknade många av er idag men vi syns ju snart igen!

Vad skulle jag göra utan mina badokadonkas?

 
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: sanna

Fina bilder! Alla badonkadonkas är fantastiska. :)

2009-11-18 @ 21:41:05
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Lisa

Saknar er med!! :* ( ska föreställa en pussmun)

2009-11-18 @ 22:09:49
URL: http://lisapetri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0