Saga

Jag kände att jag glömde det viktigaste i mitt liv! Saga min underbara dotter som föddes den 23 Augusti i Linköping.
Det blev som en uppenbarelse när hon föddes... som skänkte livet mening igen. Hon vägde 3010g och var 47cm lång... hon förlöstes med kejsarsnitt efter 40h med värkar! Efter 40 timmar så hade jag bara öppnats 1 cm och med lite enkel matematik så räknade läkarna och jag ut att det var bäst med snitt...

Hennes fullständiga namn är Saga Birgitta Wetterhäll... Saga för att hon är en kärlekssaga, Birgitta efter min mamma som tyvär aldrig hann träffa henne och Wetterhäll från den underbaraste pappa/sambo som finns!

Jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: sanna

Fina fina Saga!

2009-11-17 @ 23:31:06
URL: http://blogthing.wordpress.com
Postat av: Annie

Saga är ett så himla fint namn! Och du har världens sötaste Saga :)

2009-11-18 @ 10:07:52
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Simon

Lika söt som sina pappa va ? =)

2009-11-18 @ 22:46:24
Postat av: malou.

klart att det är en saga som blev sann.SAGA. ett underverk som så småningom kan läsa den saga som mormor skrev till henne.o dessutom likasöt som sin pappa o mamma.LEVE DEM.malou.

2009-12-03 @ 19:10:15
Postat av: malou

jo, frida ,berätta för SAGA om hennes ängla-mormor och hennes starka o bästa MORFAR.VILKEN SUPER-START för ett nytt liv, att få alla dessa gåvor.hon är nog en riktig ängel som kommit till ert hus.love.malou.

2009-12-04 @ 18:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0