Tack till alla!

Jag vill bara säga tack till alla som finns där och stöttar mig! Det känns som att jag blir starkare för varje kommentar jag får på bloggen, för varje telefonsamtal, för varje liten gest (stavas det så?)...
Nu förstår ja också hur mamma kände det när hon bloggade och fick enormt med stöd från alla sina vänner & släktingaar...

Ikväll är jag barnvakt åt söta lilla Lucas och + att jag har min egna lilla terrorist så jag bjuder på ett par bilder på sötnosarna sedan ska jag fortsätta att kolla på Idol!

En extra hälsning till min goa badonkadonka Lisa... Älskar dig gumman och allt kommer att bli bra <3




Lucas



Saga



Puss & Kram




Kommentarer
Postat av: Carin

Du är helt underbar, jag saknar dig så. Vi bara måste se till att ta upp kontakten igen. Kramar, Carin.

2009-11-20 @ 21:17:57
URL: http://www.carinliv.blogspot.se
Postat av: Lisa

Ohh fina Du!

Älskar dig med gumman, det vet du!!

Det betyder så oerhört mycket att du (o Saga o Simon) kommit in i mitt (o Lilys) liv. Precis i rätt tid! Du måste vara en ängel som flugit in i mitt liv! Det är jag säker på!

Pussar

2009-11-20 @ 22:11:27
URL: http://lisapetri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0