Välkommen till min nya blogg!

Nu har jag fallit för trycket och skaffat mig en egen blogg! Jag som aldrig skulle blogga :) Jag vet inte riktigt hur man gör än med alla funktioner så det får ni (om någon läser överhuvudtaget vill säga) ha överseende med!

Det här första inlägget tänker jag tillägna min mamma som gick bort för 3 månader sedan. När min mamma gick bort så blev jag själv mamma... Hon dog två veckor innan Saga föddes så hon fick aldrig träffa Saga men jag hoppas och tror att hon finns med oss i alla fall. 

Jag kan inte sammanfatta min mamma med ord för det skulle inte räcka... Jag tänker förklara mera i ett senare inlägg om tiden när mamma var sjuk och jag var gravid.




Jag älskar dig och saknar dig mamma!



/Frida




Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kommer följa din blogg slaviskt! ;)

Älskar dig gumman!

Puss & kram Lisa

2009-11-17 @ 20:34:25
URL: http://lisapetri.blogg.se/
Postat av: mia

jag kommer lägga till den bland favoriterna! ;)

2009-11-17 @ 21:02:31
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Jessica

Kul att du med fastnat i bloggträsket. Välkommen! :) Kram!

2009-11-17 @ 21:04:21
URL: http://undertecknad.se
Postat av: Sofie Andersson

Hej! Frida, du ligger på mina favoriter, och det ska bli sååååååååååå spännande att få följa ditt liv, även om det inte är öga mot öga!

Saknar dig, kram!

2009-11-17 @ 21:28:33
Postat av: Caroline

Självklart ska bloggen följas!

2009-11-17 @ 23:14:36
URL: http://www.kendoka.se
Postat av: Lisa Mill

Jag kommer självklart att följa din blogg!

tänker på dig och din saknad över din mamma.. min älskade papps gick bort i våras och saknaden är enorm.



Kramar

2009-11-18 @ 08:30:18
Postat av: Erica Lindgren

Jag kommer oxå att följa din blogg.



Jag kan inte förstå att MammaGunnel är borta... För mamma har hon ju varit lite till mig med... Även om vi inte träffats på såå många år så känner jag en otrolig saknad efter Henne nu när det inte går att träffa Henne längre... Hade så gäärna velat att hon fick träffa mina prinsar & skrattat lite med dom, för Gunnel hade världens härligaste & busigaste skratt :) Krokodiltårar när jag tittar på Fina fina GoGunnel på bilden...



Hör av dig Frida om du kommer hem till Hudik nåt för det skulle vara så kul att träffas!!!



Kram

2009-11-18 @ 12:43:44
URL: http://norinsoas.blogspot.com
Postat av: Helene Paulsson

Tänker på dej gumman!! <3

2009-11-18 @ 20:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0