Kuk i skinka....

Idag är en blää-dag igen! Jag tycker inte om februari... jag vill höra fågelkvitter och se träden knoppa... se asfalten... ja ni förstår...
Men man kan ju inte sitta och deppa hela tiden så jag letade upp lite roliga saker på nätet som man kan skratta åt!

Bl.a. dessa skyltar/bilder!


Här ska det nog stå "rökt skinka" fast texten hamnat lite utanför...hehe




Här var Ica generös i juletider :)




Jag skulle inte vilja skryta om att jag hade Urin i min frys!
Men vem vet, vågar ni kolla i min frys?




Haha... det kan bli så fel...






Ja, that´s all folks!

Ett litet leende på läpparna blev det i februarimörkret :)

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ska jag berätta något roligt för dig.

Idag på jobbet gick jag förbi personalens ytterkläder & såg i ögonvrån att det rykte.

Hm...stannade & lokaliserade vart röken kom ifrån snabbt då vi har en rökare bland oss i personalgruppen.

Tog dennes jacka & bar ut den i snön varpå jag sa att hennes jacka brann.

Jackfickan är vidbränd vid det här laget.

Hon hade nyligen varit ute & rökt & lagt fimpen i sin jackficka efter sin rökpaus.

Sedan dess har jag garvat...hahaha & hon skäms & öppnade korsdrag & gick runt & spruta toadoft spray överallt så det inte skulle lukta rök.

Hihihihi!

Pözz på rä/ Brandman Mullenö till er tjänst:)

Ingen rök utan eld:)

2010-02-16 @ 15:01:38
Postat av: malou.

det var roliga missöden textmässigt. nä, frida, vi kämpar på,snart är denna månad slut. och inte vi. då börjar hopp om våren o mer ljus.

jag letar också energi överallt o det var kul med ditt inlägg idag.kram.

2010-02-16 @ 18:59:19
Postat av: malaou

frida:jag tror att du skrämt bort dina kommentarister från din blogg genom ditt senaaste inlägg"kuk i skinka". de låter ju inte kul så här vid första påtitt....

men kanske fick Brandman mullenö den tjejen att sluta med sitt rökande genom jackbranden??? Toadoften får hon nog använda till det är avsett för eller stå för sitt rökande.tuffa beslut.kram.

2010-02-20 @ 15:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0