Back in the game!

Nu är jag tillbaka! Jag har varit lite oinspirerad till att skriva de senaste veckorna men nu har jag samlat på mig en del händelser och bilder och det är mycket roligare att skriva då. Jag har lite svårt att skriva bara för att skriva... eller skriva för att få läsare! Jag skriver för min egen skull och alla mina 23 läsare räcker gott och väl :)
Här kommer en del bilder från de veckor som jag har varit frånvarande från bloggen...



Min bästa svärfar! Jag tycker lite synd om dem som inte har Claes-Göran som svärfar för han är helt enkelt bäst!

Min bästa svärfar!
Jag tycker lite synd om er som inte har
Claes-Göran som svärfar för han är helt enkelt bäst!





Min svärmor säger jag likadant om!
Det finns ingen som Annika! En av de
bästa människorna jag känner!





....också har vi världens
underbaraste mormor Inga-Britt :)


En lite smått galen familj men det är därför jag älskar dom så mycket!





Elin min svägerska och Sagas gudmor!
Hon hör också till Wetterhäll-släktet vilket
innebär att hon är helt underbar och en
bland de roligaste människorna jag vet!
Och det går inte att ta miste på att Saga Älskar sin gudmor...









Sist men inte minst! Saga min älskade Saga!
Jag älskar mitt barn över alla gränser!


Det var allt för nu... Puss på er!






Kommentarer
Postat av: mia

oj vad saga blivit stor! :O Känns ju inte som det var så längesen vi sågs men de växer verkligen fort! :) kram!

2010-01-08 @ 10:43:46
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: malou

men hej: och vilka fina bilder på dina familjemedlemmar och självaste prinsessan SAGA. men vad är det för familjeluvor alla har på sig? eller störtkrukor kanske.

det var härligt att se ditt senaste inlägg o kul att läsa.

hälsa alla o speciellt anledningen till all denna lycka, självaste SIMON. GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR JAG ER OCKSÅ. ett alldeles orört nytt år väntar på oss alla.

2010-01-08 @ 17:29:25
Postat av: Elin

Haha härlig du är Frida och vilka crazy bilder mormor är ju helskön, tänk dig henne på en vespa!! Du är en fantastisk

svägerska.Mysig bild med saga baga och mig, I like Trevlig kväll!!Puss och kram

2010-01-08 @ 21:38:24
Postat av: CG

Dessa bilder på familjen var ju för internt bruk, men glädjer det andra så må det vara hänt!!!!



"Störtkrukan" är av årsmodell 1959 och passar till motsvarande "Vespa Popolino 1959" som kommer att rulla på vägarna 2010.



Att Saga är världens goaste vet ju alla, vi väntar på flera bilder på underbarnet,



Hälsningar från "gubben på landet"

2010-01-08 @ 21:50:21
Postat av: malou

hör du frida förutom världens bästa svärfar har du en riktig tuffing på Vespa Popolino...ska bli kul att se "gubben på landet" susa runt på denna lilla pärla...men någon gubbe bor nog inte i den kroppen eller hjärnan, eller hur? säger malou o hälsar till er alla.kram.

2010-01-10 @ 18:59:26
Postat av: Helene

Men fyssehunnan va söööt hon e lilla Saga då!!!! :D

Hoppas du mår fint vännen!!!

Många kramar från lilla mej... <3

2010-01-10 @ 23:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0