Vinterkräksjukan!

Jag får ett nervöst sammanbrott snart! Gottfrid och Saga är jättesjuka... det handlar inte om ett par dagar utan snart en vecka! Gottfrid ligger på sjukhus för andra gången denna vecka, han har vätske och näringsbrist! Saga är bättre nu men diaréerna är kvar! Jag lider av energibrist! Simon har ont i rumpan efter en del otrevliga toalettbesök och Lii hon går under snart! Tacka gudarna för min svärmor som tvättar kräkiga och bajsiga lakan och kommer med matlådor till oss!

Jag har bara bebisskrik i huvudet, det ekar liksom! Vet inte om jag är vaken eller drömmer...

Prövotid, prövotid....

Kram från Sjukstugan!


Kommentarer
Postat av: Erica lindgren

Usch va jobbigt för er!!

Krya på er!!!

Kramar

2010-01-25 @ 22:05:26
URL: http://norinsoas.blogspot.com
Postat av: Hanna;----------)

Krya på er.,

snart kommer våren å då är vi friska ;)

puss från Alicia å mig

2010-01-25 @ 22:45:23
Postat av: Emma & Jonas

Nej fy, stackars er! Men det brukar inte hålla på längre än en vecka i alla fall va? I så fall går ni bara mot ljusare tider! Krya på er!

2010-01-26 @ 09:54:14
URL: http://beingemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0