Lite av varje!

Först vill jag bara säga puss till dig Erica Lindgren som fick mig att minnas en ganska rolig utflykt för längesedan med min mamma, jag tänker inte förklara vad det var för er andra för det låter säkert inge speciellt kul när man skriver det...

mAn dAt gjArdA mAj glad iallafall! :)

Jag orkar inte skriva så mkt idag men det har vart en strålande dag iaf...
Hantverkshuset, målat, solat, grillat med världens bästa lisa och världens bästa Hanna var här också!
Och bästa av allt pussats med min dotter, hon pussas på munnen och skrattar sen säger hon -mamma....

Jag bjuder på en liten bildbomb, jag har experimenterat med olika redigeringprogram så ni får gärna betygsätta och säga vilken/vilka som så bäst ut! (Tack för hjälpen Sofia! ♥)














(foto:Lisa Petri Ingmarson)



















Puss & Kram











Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, så söt hon är! Och mamma med förstås :) Kram Jenny förr Nilsson numera Östensson ;)

2010-06-22 @ 22:08:54
Postat av: Ulla

Å så fina bilder! Fotot med "blomram är helt underbar - riktig midsommarbild. Låter som Du mår bättre. Fick Du hälsningen av Simon? Tänker På Dig jättemycket. Hoppas Du får en fin midsommar med Dina kära. Pussimussi/"faster" Ulla

2010-06-22 @ 23:06:58
Postat av: mia

vilken underbar tjej ni har! :D Har ju inte sett henne sen i vintras, det har ju hänt massor! Jag tycker bild 2 uppifrån va sötast! Men en söt tjej gör sig ju alltid bra på kort! :D kraam!

2010-06-23 @ 09:42:25
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: malou.

hej o tack för fina bilder. det går inte att väja mellan bäst o bäst...

ja, du saga börjar bli stor.... det känns sååå härligt att se er på din blogg.

med saga började dtt nya liv som mamma ... och tänk all den väg ni ska vandra tillsammans. vilket maxat äventyr som ligger framför dig egentligen.kram till hela familjen.

2010-06-26 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0