Minnen...


Här kommer en bildbomb med minnen...


Aj aj, här började det bli lite jobbigt!
Jag var inte så glad på Simon som sprang omkring i rummet och skulle fota ALLT!






En snäll barnmorska gav mig lustgasen efter ca:20h med värkar,
innan dess hade jag fått bada och ackupunktur som enda smärtlindring!






Efter 40h så bedömde de att jag skulle få akutsnitt!






Sen var lyckan obeskrivlig!





Pappan lade undan kameran...






Amningen krånglade i början men med amningsnapp så gick det bra!






Sen började mammaträffarna! Underbara mammor som jag inte skulle klara mig utan!
Blir ingen bild på alla dock men här är en liten...

Lii och Gottfrid till vänster Jag och Saga i mitten Emma och Lucas till höger!





Besök hos bästaste Sofia som var gravid med Elton!





Och nu är Saga såhär stor!!! Vad fort det går!





Puss & Kram






Kommentarer
Postat av: Annie

Hihi roligt :) Vad stoooor Saga har blivit :) Kram på dig

2010-06-30 @ 18:53:54
URL: http://klanto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0