Värmande ord...

Jag ville bara säga TACK! till alla som ger mig så mycket värme genom sina fina kommenarer...

Jag har inte skrivit på ett tag nu för jag har knappt orkat kliva ur sängen. Förstår inte varför denna depression aldrig ger med sig?!

Jag väntar fortfarande på en samtalskontakt för KPT-terapi (inte KBT, tydligen nåt liknande...jaja)
Jag försöker tvinga mig ut på promenader, klappa mig på kinderna och ta tag i dagarna men ibland faller jag bara ihop i en hög på golvet och gråter.

Läkarna byter mediciner hela tiden, samtidigt som jag får ECT (el-behandling)... Vilket bidrar till att jag känner mig som en deprimerad, värdelös människa med en släng av alzheimers (man får en del minnesrubbningar av elbehandlingen) ECT:n är ju under narkos också så jag har blivit sövd 9 ggr på tre veckor och det hjälper mig inte att känna mig piggare direkt...

Nu mår jag dåligt för att jag klagar så mycket, jag borde vara glad för det jag har istället för att vara bitter för allt skit! Men denna sjukdom förlamar mig... + att jag saknar min mamma så himla mkt! Det är en enda soppa alltihop.

Därför betyder era värmande kommentarer, sms, telefonsamtal så otroligt mkt i en tid som denna!

Kram


          

                                            


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frida min Frida! Önskar att jag kunde göra något för dig... Vill att allt ska vara bra. Tänker på dig/er varje varje dag. Du måste tro att allt kommer att bli bättre för Du Är en stark människa. Och vi får hoppas att dom hittar en medicin som funkar för dig. Jag finns här för dig. Det vet du. Saknar och älskar er!!!

2010-06-15 @ 02:30:28
Postat av: Maria

Hej bästa kusin Frida!

Här kommer några varma kramar till dig och familjen!! Du klarar det här, finns ingen som är så envis som dig! Hoppas vi ses snart, och att jag äntligen får träffa lilla Saga som inte är så liten längre.

Kram Kram Kusin Maria

2010-06-15 @ 08:56:34
Postat av: Anonym

ruskigt bra bild den säger många ord

2010-06-15 @ 10:18:06
Postat av: malou.

hola: inte någon ide att jag deppar för att spanien inte vann fotbollsmatchen i em.

men hugaligen.... hur besvärligt du har det. men ngt gott kommer ju ur ALLA djävligheter, men det tänker man ju inte på när det är som värst.

jag är såå tacksam för livet, och du ska se att det snart ljusnar för dig

och att ni alla i familjen ser lite ljus i denna tunnel.

klart som korvspad att du saknar o sörjer din mamma. hon var ju helt UNIK i sig själv o dessutom din mor. vilken TUR du hade som fick en så bra mamma på detta jordelivet.

hälsa din familj och det FÅR ta tid att sörja sin allra bästa mamma.

du ska se att framöver får du ett svar på " varför alla dessa plågor" just nu...

puss o kram så länge, min skatt.din eviga malou.

2010-06-16 @ 18:47:01
Postat av: malou

vad står KPT för i terapiform? låter som ett pensionssystem tycker jag.

berätta när du vet,please.love.

2010-06-16 @ 20:07:15
Postat av: maloumalou

torsdag o goder morgon frida. idag är en solskensdag.love.

2010-06-17 @ 08:28:46
Postat av: Erica Lindgren

StArA krAmAr tAll dAg FrAdA!!!

An dag vAndAr dAt!!! :)

TAnkAr pA dAg!!!

ArAkA



(Husvagnskul med Gunnel Anders & Frida)

2010-06-20 @ 21:05:59
Postat av: Helene Paulsson

Hej underbara Frida!!

Jag hittar inte ord för hur orättvist livet kan få vara, du denna underbara vackra kvinna o vän!!!

Jag önskar dej allt gott o hoppas att du får må bättre snart igen.

Me love you always!! <3

2010-07-06 @ 14:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0