Badkarshjälp!!!!

Vi ska skaffa ett badkar, för nu passar inte Saga i badbaljan längre och både jag och Simon är riktiga badnjutare :) Som dom flesta vet så har jag också problem med panikångest och annat jobbigt. Jag får ofta råden av min kurator att ta ett varmt bad när jag känner av hujärtklappningar osv. men det är ju inte det lättaste när man har en dusch!

Nu undrar jag var man ska hitta detta badkar till lägsta pris och helst inte ett begagnat hästhagebadkar :)
Varken jag eller Simon behöver ju något lyxbadkar men alla ligger ju på 3000kr och uppåt som nya... Jag har inget problem med ett begagnat om det är relativt fräscht, jag kommer att skrubba det i timtal iallafall :)

Jag vill helst ha ett djupt badkar så att fläsket får plats under vattenytan, hihi :)

Jag lägger upp en bild på mitt drömbadkar men som sagt så är det en dröm...

Ni får gärna tipsa mig om ni vet om ngt kap!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: maloumalou

härligt med badkar. det önskar jag mig också. men hur man går tillväga med att hitta ett billigt badkar har jag inte den blekaste aning om.hoppas någon av de som kommenterar har ett bra råd.

det verkar ju vara ett gäng pigga mammor runt om dig.

lycka till.

2010-03-09 @ 12:55:27
Postat av: Hanna

Vill oxå ha ett annat badkar, än den traditionella.

de badkaret på bilden är jätte snyggt,

Puss

2010-03-10 @ 09:45:53
URL: http://ennana.blogg.se/
Postat av: malou.

ja, modellen är en liten dröm. men den goda sak hittas nog inte på rea eller second hand. lo siento,= beklagar. men det kan du ha som mål o under tiden leta annat djupt o stsort badkar för er alla tre. med plast anka för sara o ljus o bubbel för er. det är så trevligt o avslappnande. och romantiskt bäst av allt.

2010-03-10 @ 21:34:59
Postat av: helene paulsson

Hej govännen!! Vi har precis ett sånt där badkar me lika tassar o allt. Det köpte vi på Silvan i Sundsvall på rea för ca 2 år sen. Har för mej att vi betalade 1700 då, men ja e inte säker....

Lycka till me ditt letande!!

Puss o kram <3

2010-03-13 @ 22:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0