Skakis!

Nu har jag, Saga och Simon varit i Hova och hälsat på Marcus, Lii och lilla Kotten! Så mysigt och precis vad jag behövde...att byta miljö ett tag! Vi köpte ett badkar på vägen hem också :p 200kr, jättefint vanligt vitt :) Ganska djupt badkar, skööönt :)



Nåt helt annat som hände när vi kom hem var att jag hade fått post. Ett kort med 500kr som det stod "grattis min lilla unge, hoppas du får en bra födelsedag, saknar dig! Puss & Kram från mamma! Jag kollade på framsidan igen och där stod det: Janina Johansson, alltså hade kuvertet kommit fel! Hur stor chans är det att kuvertet kommer fel till en som fyller exakt samma dag? Jag fick inte tag på Janina men hittade ett namn på baksidan som jag hittade numret till och det visade sig vara hennes mamma! Hon blev så glad så hon ville ha min adress och skicka blommor :) Så himmla gullig människa! 



Jag undrar om mamma spökar lite? Det könns som det iblan, eller så vill jag att det ska vara så bara?!
Vad tror ni?

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Angelika

Oj oj det bara måste vara Gunnels sätt att ordna en hälsning på

tror jag. För osannolikt något annat. Ta till dig hälsningen du. Kram å grattis på födelsedagen.

2010-03-24 @ 22:28:46
Postat av: mia

Jag skulle absolut tro på en hälsning från din mamma! Det är ju helt osannolikt annars att du skulle få ett kort till nån med samma efternamn och födelsedag som du! :) Grattis på födelsedagen! Lite i förskott...Var det 20+ du fyllde? ;)

2010-03-25 @ 08:08:06
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Anna Brodin

Klart att det var Gunnel som låg bakom det!! Tänker på er! kram kram!

2010-03-25 @ 08:42:22
Postat av: malou.

GRATTIS. O HURRA X4. FÖR DIG.leve frida.

jag är också säker på att gunnel styrde detta från sin himmel.hon är ganska nära, så hon kan ännu ordna med sådana saker, som vi tycker är lite "konstiga" el övernaturliga.

kort o gott, så är det en energi o hälsning från mami.

jag ska snart göra det samma som gunnel. alltså dimpa ned i ett brev.

trevlig helg till hela family 3.

2010-03-25 @ 17:44:13
Postat av: Birgit och Börje

Vi från norr sänder dig massor av kramar och ett stort GRATTIS. Du behöver inte tveka om att inte mamma Gunnel har ett finger med i spelet ang. brevet du fått. Med oss är hon,det blir vi varse om. Krama om dig själv och de dina från moster och morbror.

2010-03-25 @ 20:02:53
Postat av: Sofie Andersson

Men fina Frida! Det är klart det är Gunnel som är med i detta brev, så häftigt! Tänker på dig ofta...Kram

2010-03-29 @ 23:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0