Svar på tal!

Det har kommit in en del kommentarer som jag inte har publicerat för att jag tycker de är rent ut Sagt elaka! Men nu tänkte jag ge svar på tal!

Anonym:
Var för skaffade du barn när du mår dåligt jämt?, Stackars unge!

Svar: För det första så är det fegt att inte skriva ditt namn!
Jag skaffade barn för att jag gillar att byta bajsblöjor, torka upp kräks, höra barnskrik, och ligga sömnlös om nätterna!!! Vad tror du?

Allvarligt så tycker jag att alla människor har rätt till att bilda familj. Jag gör så gott jag kan! Jag är fullt medveten om att Saga en dag kommer att fråga och undra om min sjukdom, och jag ska bemöta henne med respekt och proffessionellt stöd! Hon ska veta att det aldrig någonsin är hennes fel! Saga är det underbaraste jag vet och det ska bli så spännande att se vilken individ som växer fram i henne, vilka vägar hon kommer att välja i livet och jag och Simon välkommnar henne precis för den hon är! Som min syster Lii sa: "Saga har bättre förutsättningar än många andra barn, -vet du att det finns folk som klär ut sina döttrar till prinsessor?" Hihi ja det är sant, Saga är ingen docka utan världens underbaraste levande varelse som finns :)

Isadora:
Har du funderat på att tejpa öronen på Saga, det ser ut som de står ut lite?! Hon är jättesöt men det är ganska enkelt att fixa så hon slipper bli mobbad sen!

Kram

Svar:
Sagas öron/hörsel fungerar utmärkt!
Orkar inte diskutera den frågan mer men jag hoppas du föstår budskapet!



Så, nu önskar jag mig lite trevligare inlägg som kan pigga upp i gråvädret!



Kram & Puss

Kommentarer
Postat av: Casandra

Men men ....herregud! Men vad.... gud vad arg jag blir när jag läser det. Hur kan man ens lägga såna kommentarer? Usch! Keep up the good work Frida!

2010-05-01 @ 10:05:02
URL: http://casandrahenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna Brodin

Hej Frida. Detta var det värsta jag någonsin läst tror jag. Har folk verkligen skrivit så till dig? Ta inte åt dig, du har en fantastiskt fin dotter och jag tvekar iallafall inte på att Saga har det så bra som hon bara kan ha det!! Ha det så bra! Kram Anna Brodin

2010-05-01 @ 11:11:41
URL: http://brodina.blogg.se/
Postat av: Annie

Jag fattar inte hur folk kan vara så elaka!!! Och det värsta är ju att de säkert bara är så på nätet, de skulle ju aldrig våga säga det IRL.

Saga är världens sötaste och du är en fantastisk mamma!Stoooooooooooooooora kramar till er båda

2010-05-01 @ 12:44:45
URL: http://klanto.blogspot.com
Postat av: Jenny Nilsson

Hej Frida :) Ta inte åt dig av sådant skit. Nu har vi inte setts på länge och jag har inte haft möjligheten att träffa lilla söta Saga men jag är säker på att du är en fantastisk mamma eftersom jag vet att du är en fantastisk människa. Många kramar till er.

2010-05-02 @ 11:38:00
Postat av: malou.

hej frida: jag har en vän som har ett företag som hon döpt till:IWTASAM. jag frågade vad det står för? jo, i wont take any shit any more....

kram o idag måndag lyser solen på elak som snäll.puss på saga o kindpuss till simon.kramen till dig är BAMSE.

2010-05-03 @ 17:12:47
Postat av: Emma & Jonas

Väldigt fega och taskiga kommentarer! Hon som ville tejpa öronen är ju inte klok! Och "anonym" var ju ännu värre! Saga är ju världens sötaste och hon har två jättebra föräldrar! Frågan är hur "anonym" själv har haft det...man kan ju undra...



Ha det så bra och tack för att vi fick vakta Saga förut! ;)

2010-05-12 @ 21:07:30
URL: http://beingemma.blogg.se/
Postat av: Sofie Elffors

Frida, jag blir arg och ledsen och förtvivlad över vad folk lägger sin energi på! Jag tycker du gör helt rätt i att publicera dessa idioter som kommenterar, det kanske får dom att tänka till lite själv...?! Eller inte, då dom verkar ganska toma där inne och helt utan själ! Du är fantastisk person och jag tvekar inte alls på din förmåga att vara den bästa mamma till Saga. Jag skulle UTAN tvekan Frida lägga mina egna barn i dina händer!!!!

2010-06-13 @ 21:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0