Seeeeeegt!

Idag är en sån dag som man bara vill knöckla ihop och slänga! Jag sov så himla dåligt inatt och det resulterar i att jag och Simon diskuterar vem som är tröttast!

Nu fick jag sova en stund på fm och han och Saga åkte sedan till Ica Maxi för att inhandla mat och lördagsmys! Men jag är fortfarande seg och illamående liksom. (Jag är inte gravid) Funderar på om det kan vara p-pillren som gör mig illamående?!

Nu längtar jag efter min älskade skitunge som jag inte träffad sedan igår ikväll! Åhh vad jag älskar henne, det går inte att slita blicken från henne. Hon är det bästa som finns!!! Det är fantastiskt att känna villkorslös kärlek!

Simon Jag älskar dig också! :)


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: malou

go kväll i stugan! seeeeeegt vare här också. det hör liksom årstiden till tror jag.

men du har ju en egen solstråle,,,,,,,,, lucky you.......

och en egen alldesles pärla,simon!!!!! och du själv är guld!!!!!!

vilken kombination!ha en mysig kväll! kramiz.

2010-10-23 @ 18:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0